ناوک

ساخت وبلاگ

دستگاه رطوبت ساز صنعتی

از دستگاه رطوبت سازصنعتی برای ایجاد رطوبت لازم در مکانهایی که نیاز به رطوبت هوا دارند استفاده میشود که موجب افزایش تولید میشود روش کار این دستگاه بدین صورت است که آب داخل پمپ را مکش میکند و آن را به ذرات ریز تبدیل میکند که نامهای دیگری به این دستگاه اطلاق میشود مانند دستگاه مه ساز، مه پاش وبخارساز سرد که در مکانهایی چون مرغداری، گلخانه مراکز تولید قارچ استفاده میشود.

رطوبت سازهای صنعتی  دارای انواع مختلفی هستند رطوبت ساز دیسکی و رطوبت ساز پروانه ای که با استفاده از نیروی گریز از مرکز و شکاندن قطرات آب رطوبت را تولید میکند.

رطوبت ساز دیسکی

در رطوبت ساز دیسکی آب را از مخزن کشیده و بر روی دو صفحه دیسک ریخته میشود در نتیجه آب را به پودر تبدیل میکند. که با استفاده از پروانه های کوچک موجود در دستگاه موجب خارج شدن مه ریزی از دستگاه میشود. که مه یکنواختی را در سالن ایجاد میکند. بدلیل وجود تایمر روی دستگاه میتوان دستگاه را به طور اتومات خاموش یا روشن کرد. از این نوع مدل دستگاه رطوبت ساز در مکانهایی چون پرورش زالو و سردخانه نگهداری میوه ها و کشت و پرورش زعفران و سالن های تخم مرغ استفاده میکنند.

رطوبت ساز پروانه ای

در مدل رطوبت ساز پروانه ای بعد از مکش آب و ریخته شدن بر روی پروانه دمنده وار از نوع آلومینیوم قطرات آب شکسته شده که قطرات درشت توسط شبکه قطره گیر موجود در حذف و سایر قطرات به بیرون پرتاب میشود.

موارد استفاده از دستگاههای رطوبت ساز

سردخانه و محل نگهداری میوه ها

استفاده از رطوبت ساز موجب میشود که میوه جات بتوانند ضمن حفظ رطوبت خود در سردخانه ها طراوت خود را از دست ندهند و مدت زمان بیشتری آنها را تازه نگه داشت زیرا عدم وچود رطوبت لازم برای آنها موجب پژمردگی و کهنه شدن آنها میشود.

دامداری

خشکی هوا یکی از عوامل کاهش شیر وکاهش احتمال تبدیل علوفه به گوشت در دامداری ها میشود با استفاده از دستگاههای رطوبت ساز که خشکی هوا را رفع میکند و تصفیه هوا صورت میگیرد تا جلوی کاهش شیر دهی دامها گرفته شود.

مزایای استفاده از رطوبت ساز صنعتی در دامداری ها

افزایش مقاومت بدن

کم شدن مرگ و میر

کاهش بیماری بین دام

کاهش گرما و افزایش تولید

 

پرورش قارچ

پرورش قارچ بدون فراهم کردن رطوبت مناسب برای قارچ ها امکان پذیر نمیباشد. قارچ های دکمه ای و صدفی و خوراکی  دارویی نیاز به طوبت مناسب دارند تا قابل استفااده گردند.

مزایای استفاده از رطوبت ساز صنعتی در پرورش قارچ

تامین هوای تازه

یکنواخت کردن هوای

ایجاد رشد بیشتر

ضدعفونی کردن محیط

 

 

مرغداری

از موارد لازم در مرغداری ها ایجاد رطوبت کافیست تا از تلفات مرغها جلوگیری شود و از شیوع بیماری بین آنها جلوگیری شود بخصوص در فصل گرما که خنک سازی هوا و تصفیه هوا لازم است. برای فراهم کردن این رطوبت مه پاش کافی است و برای کسانی که اردک و غاز پرورش میدهند از موارد صددرصد ضروری است.

 

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 19 / 3 ساعت: 19:10

میز اداری با طراحی کلاسیک

 میز اداری کلاسیک بین تمامی سبک ها یک مدل فاخر( کلاسیک در زبان لاتین به معنای درجه اول یا تراز اول است) و با الهام گیری و تاثیر پذیری از هنر باستانی پونان و روم شکل گرفته است. این گونه مدل میزهای اداری کلاسیک در فضای ساده نمی تواند به خوبی جلوه کند و به یک محیطی با دکوراسیون همگون نیاز دارد ,اگر میز کلاسیک در یک فضا با دکوراسیون داخلی کلاسیک قراربگیرد می تواند چشم انداز زیبایی از محیط کاری شما پدید آورد. انتخاب یک سبک در هرفردی متفاوت است و با توجه به سلیقه و تمایلات شخصی و همچنین با توجه به نوع کار و موقعیت اجتماعی فرق خواهد داشت, حتی این انتخاب بسته به شغل شما نیز خواهد بود. مثلا اگر شما با افرادی میانسال در زمینه ای کشوری و فرهنگی در عامل و کار هستید بهترین انتخاب میز اداری کلاسیک می باشد.

 

فضای میز اداری کلاسیک

میز اداری کلاسیک به دلیل  طراحی وسبک خاصش به راحتی به چشم می اید ولی وجودش در یک فضای بزرگ می تواند ان را با عظمت تمام نمایش دهد . میز اداری کلاسیک همیشه پر طرفدار بوده است و به وجود امدن سبک های جدید مانند مدرن و پست مدرن نتوانسته است ان را از چشم دوست دارانش بیاندازد .

رنگ های مناسب برای میز اداری کلاسیک

میز اداری کلاسیک به خاطر زیبایی و سبک خاص در طراحی میز اداری کلاسیک ،همیشه طرفداران زیادی دارد و به وجود آمدن سبک های جدید مثل میز اداری مدرن یا میز مدیریت مدرن ، نتوانسته جذابیت و محبوبیت آن را کم کند , معمولا میزهای ادرای کلاسیک رنگ هایی بین رنگ تیره و یا روشن دارند و رنگ شاد را در آنها نمیتوان یافت که رنگهای قهوه ای ،طلایی شکلاتی و سفید در میز های اداری کلاسیک به جذابیت و زیبایی آن می افزاید که بهتر است بعد از انتخاب رنگ میز اداری به رنگ دیوار نیز را در نظر گرفت برای مثال اگر شما به تم رنگ تیره علاقه دارید با انتخاب رنگ دیوار سفید و خاکستری و یا کرم فضایی زیباتر ایجاد کنید. در ضمن  استفاده از متریال چوب بهترین انتخاب نیز خواهد بود و بیشتر چوب راش را برای اینکار استفاده می کنند, البته گاهی برای زیبایی و تزیین از متریال های دیگر مثل فلز نیز برروی آن استفاده می کنند.

میز  و صندلی اداری کلاسیک

یک میز اداری کلاسیک در کنار کتابخانه و صندلی هماهنگ با خودش می تواند ساعتها بدون خستگی, شما را در اتاق کارتان نگه دارد زیرا در یک فضای اداری میز و صندلی است که به آن فضا روح می بخشد. و چه بسا که استفاده از میز اداری کلاسیک می تواند فضا را دلپذیر کند و وجود یک دکور کلاسیک صد در صد می تواند تاثیر مثبت بر روی تجارت و کسب و کار شما داشته باشد. قراردادهای بزرگ در دفاتری با دکور کلاسیک عقد می شوند .

ناوک...
ما را در سایت ناوک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کلهر navakpendar98 بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 19 / 3 ساعت: 15:22